Informatikai támogatottsága ügyfélszolgálatunkkal lesz zavartalan! Ügyfélszolgálatunk igénybevétele a munkája során jelentkező informatikai problémák okozta kellemetlenségtől kíméli meg. Ügyfélszolgálatunk, cégünk rendszerkarbantartás szolgáltatását igénybe vevő ügyfeleink részére munkanapokon 08.30-17.00 óra között áll rendelkezésre.
Forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz bármely informatikai problémája esetén, ahol rendszergazda munkatársaink fogadják hívását. A felmerülő kéréseikre és távolból is megoldható szoftveres problémáikra teljes-körű megoldást nyújtunk. Ami Önnek probléma, arra rendszergazdáink megoldással szolgálnak!

Ügyfélszolgálatunk alap funkciója olyan biztonságos háttér fenntartása és folyamatos működtetése, amelyre ügyfeleink rendszeresen támaszkodhatnak. Rendszerkarbantartás szolgáltatással rendelkező ügyfeleink részére szolgáltatásunk díjmentes. Központi ügyfélszolgálatunk segítségével a napi munkája során jelentkező informatikai problémáit gyorsan és hatékonyan oldjuk meg.
Rendszergazda munkatársaink munkanapokon 8.30 – 17.00 óráig várják hívását a központi számunkon, amit naponta többször is igénybe vehetnek. A hiba leírása és nehézségi foka alapján szakembereink megállapítják a gyors és hatékony megoldást, s arra vagy telefonos-, vagy pedig távoli online segítségnyújtással adják a megoldást. Ügyfélszolgálatunk a „távoli asztal” segítségnyújtással, – a cége által használt szoftverek felhasználói problémáival kapcsolatos feladatokra, – hálózatba kötött nyomtató és lapolvasó beállításokra, – ügyviteli szoftverek verzió frissítéseinek elvégzésre hatékony megoldást biztosít.
Rendszergazda szakembereink az ügyfélszolgálat keretében a szoftveres jellegű hálózati beállításokat, új dolgozók felhasználói profil jogosultságainak beállítását és az új e-mail címek létrehozását hatékonyan elvégezik.
Az ügyfélszolgálatunkra érkező hibabejelentéseket minden esetben rögzítjük, a bejelentett hibákat a hiba forrásánál azonosítjuk. Az elvégzendő javítást annak függvényében végzik rendszergazda szakembereink, hogy mely ügyfélszolgálati módszerünkkel lehet a leggyorsabban és leghatékonyabban elvégezni azt.
Az ügyfélszolgálati tevékenységünk a hibafelvétellel kezdődik.
A meghibásodás mértékétől függően amennyiben nem sikerül telefonos segítségnyújtással elvégezni a javítást, vagy a kért beállítást úgy távoli munkavégzéssel folytatjuk a munkavégzést. A távoli támogatási munkamenet elvégzéséhez cégünk a „teamviewer” jogtiszta termékeit használja. Az online munkavégzés megkezdése előtt minden esetben egy egyedi azonosítót és egy jelszót kapnak ügyfeleink.
Így válik elkerülhetővé, hogy illetéktelenek a számítógépéhez, s annak adattartamához hozzáférhessenek. Rendszergazda szakembereink az azonosító és jelszó birtokában – amit Ön diktál be telefonon – csatlakoznak rá az Ön számítógépére és megkezdik a kért beállítások, vagy a hibaelhárítások végzését. Az online ügyfélszolgálatunk teljes munkavégzését, a rendszergazdánk számítógépére történő bejelentkezéstől a hibaelhárítás befejezéséig monitorán követheti végig.
