ELÉRHETŐ
RENDSZERGAZDA
MINDEN NAP

Ügyfélszolgálatunk alap funkciója, hogy olyan elérthető informatikai segítségnyújtást biztosítson a mindennapokban, amelyre ügyfeleink rendszeresen támaszkodhatnak.

Képzett rendszergazdáink a napi munkája során jelentkező informatikai problémákat a legnagyobb hatékonysággal igyekeznek megoldani, munkanapokon 8:30 – 17:00 óra között. Fontos a gyors és hatékony segítségnyújtás, ezért munkatársaink a fennakadás megállapítását követően telefonon, vagy online “távoli asztal” segítségével állnak ügyfeleink rendelkezésére.

Rendszergazda szakembereink az ügyfélszolgálat keretében a szoftveres jellegű hálózati beállításokat, új dolgozók felhasználói profil jogosultságainak beállítását és az új e-mail címek létrehozását hatékonyan elvégezik.

BIZTOS HÁTTÉR,
TÁMOGATOTT
MUNKAVÉGZÉS

Fontos számunkra, hogy ügyfeleink informatikai rendszere a későbbiekben is átlátható és diagnosztizálható legyen, ezért az ügyfélszolgálatunkra érkező hibabejelentéseket minden esetben dokumentáljuk.

Az ügyfélszolgálati munkafolyamatok minden esetben a hatékonyság jegyében zajlanak telefonon, vagy online. Amennyiben a meghibásodást nem sikerül telefonos segítségnyújtással elvégezni, távoli munkavégzéssel folytatjuk a hibaelhárítást. A távoli támogatási munkamenet elvégzéséhez cégünk a „teamviewer” jogtiszta termékeit használja. Az online munkavégzés megkezdése előtt minden esetben egy egyedi azonosítót és egy jelszót kapnak ügyfeleink.

Rendszergazda szakembereink az azonosító és jelszó birtokában csatlakoznak az Ön számítógépére és megkezdik a kért beállítások elvégzését, vagy a hibaelhárítást.

Gyors

Probléma megoldás

A hibabejelentéseket rendszergazda szakembereink rögzítik és lehetőség szerint a legrövidebb időn belül megoldják. Szakembereink telefonos tanácsadással, vagy távoli segítségnyújtással elvégzik a kért beállításokat.

Helyszíni

Hibaelhárítás

Cége zavartalan működése érdekében, a telefonon, vagy online nem megoldható meghibásodásokat rendszergazda szakembereink a lehető legrövidebb időn belül személyesen a helyszíen javítják. Mindig lesz egy szabad szerviz-autónk.

Online

Ügyfélszolgálat

Online ügyfélszolgálatunk távoli segítségnyújtással végzi el a bejelentett hibákat, miközben monitorán látható a teljes munkamenet, azaz a rendszergazdánk által adott megoldási módszer.

Technikai

Tanácsadás

Rendszergazda szakembereink támogatást nyújtanak egy eszközbeszerzés előtti döntés előkészítésben, vagy műszaki véleményezésben, valamint a hálózat kiépítési terv kidolgozásában is.