Diagnosztikai, egyetemi, kutatóintézeti és ipari laborok színvonalas ellátása

Új ügyfelünk felkérésének és az előzetes igényfelmérést követően Rendszergazda csapatunk egy teljesen új informatikai rendszert tervezett kivitelezett és üzemelt be.

A rendszer megtervezést szakembereink a helyszínen ügyfelünk vezetőivel közösen leegyeztetve tervezték meg mind szoftveres mind pedig a hálózat és hardveres oldalról.

A fő koncepció a meglévő Windows 2008 szerver lecserélése és egy kulturált rack szekrényes környezet kiépítése volt a feladata Rendszergazda szakembereinknek.

A régi szerveren szakembereink teljes körű adatmentést végeztek mivel a sok üzemóra és az instabil működése veszélyeztette az adatok épségét.

Az új szerver környezet kialakításánál elsődleges szempont a vállalatirányítási rendszer a Microsoft SAP verziójának a kompatibilis környezet kialakítása. Ezt közösen a Microsoft szakembereivel megtervezve esett a vállasztás a Microsoft Windows Server 2016 verziójára.

A munkát egyszerre két területen végezték rendszergazda szakembereink az egyik oldalról a szerver migrálás a másik oldalon pedig a rack szekrény hálózat építés kábelezéseket.

Az adatok átmozgatását követően amint elkészült a hálózatépítés az új szerver áthelyezésre került a végleges helyére a rack szekrénybe. Ezt követően Rendszergazda szakembereink a hálózati eszközök felkonfigurálásával folytatták. A tűzfal szabályok beállítása, távoli elérések, VPN beállítások elvégzése. 

A cég mindennapi munka végzések elengedhetetlen alapkövetelménye az adatok, vállalat irányítási rendszer biztonságos és gyors elérése külső helyszínekről. 

A felhasználók által használt kliensszámítógépeken tárolt adatokat is központosították rendszergazda szakembereink. Egyéni felhasználónevek kerültek létrehozásra egyedi jelszavakkal. Így minden dolgozó csak a jogosultságának megfelelő adatokhoz férhet hozzá a belső, illetve távoli eléréssel egyaránt.

Ezt követően rendszergazda szakembereink a napi mentési rendszer alakították ki és ledokumentálták a rendszert annak érdekében, hogy telefonos és online ügyfélszolgálatunk hatékonyan tudjon segíteni az ügyfelünk mindennapi munkájában egy esetleges kérés kérdés meghibásodás esetén.