Rendszergazda

Szolgáltatás

Tapasztalattal kalkulálva

Üzemeltetés

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

RENDSZERES

HARDVER

FIZIKAI / CLOUD

HÁLÓZAT

Ajánlatkérés

Kérje személyre szabott ajánlatunkat

Rendszer üzemeltetés

Szolgáltatásunkat az alábbiak szerint építettük fel

Rendszerkarbantartás szolgáltatások
kis és középvállalatok számára, helyszíni kiszállással és ügyfélszolgálattal Budapesten és vonzáskörzetében.

Üzemeltetés

Liszensz felügyelet

Microsoft 365 liszenszek felügyelete és üzemeltetése. Ügyviteli szoftverek frissítése és mentése. Vírusírtó, tűzfal szoftverek telepítése és konfigurálása.

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

SEGÍTSÉG MINDEN NAP

Ügyfélszolgálat Telefonon és online, munkanapokon 8.30-17.00h – ig. Felhasználók technikai támogatása, tanácsadás. Helyszíni hibaelhárítás, hibabejelentéstől számított 5-8 munkaórán belül.

RENDSZERES

HELYSZÍNI KISZÁLLÁS

Rendszerkarbantartás szolgáltatásunk alapkövei a rendszeresség, a rendszerezettség és a személyes jelenlét. Ezért szerződött ügyfeleinknél ütemezett helyszíni karbantartást is végezünk rendszergazda szakembereinkkel.

HARDVER

SZERVIZ ÉS KERESKEDELEM

Rendszerkarbantartás szolgáltatásunk alapkövei a rendszeresség, a rendszerezettség és a személyes jelenlét. Ezért szerződött ügyfeleinknél ütemezett helyszíni karbantartást is végezünk rendszergazda szakembereinkkel.

FIZIKAI / CLOUD

SZERVER FELÜGYELET

Szerverek felügyelete karbantartása üzemeltetése. Hálózati adattárolók (NAS) felügyelete, karbantartása és üzemeltetése.
Cloud mentések felügyelete, karbantartása és üzemeltetése.

HÁLÓZAT

FELÜGYELET ÉS TERVEZÉS

Vezetékes és vezeték nélküli hálózatok és hálózati eszközök – nyomtatók, vezeték nélküli bázisállomások, switchek, routerek folyamatos felügyelete és karbantartása.

Áraink

Rendszerkarbantartás csomagjaink

Tapasztalattal kalkulálva

SMART

GYORS, OKOS, ELÉRHETŐ

40.000

FT+ÁFA/HÓ

MEDIUM

EGYEDI, BIZONSÁGOS

60.000

FT+ÁFA/HÓ

PRO

Rendszeres, Stabil

80.000

FT+ÁFA/HÓ

Ügyfélszolgálat

Távfelügyelet telefonon és online

Képzett rendszergazdáink a napi munkája során jelentkező informatikai problémákat a legnagyobb hatékonysággal igyekeznek megoldani, munkanapokon 8:30 – 17:00 óra között. Fontos a gyors és hatékony segítségnyújtás, ezért munkatársaink a fennakadás megállapítását követően telefonon, vagy online “távoli asztal” segítségével állnak ügyfeleink rendelkezésére.

Rendszergazda szakembereink az ügyfélszolgálat keretében a szoftveres jellegű hálózati beállításokat, új dolgozók felhasználói profil jogosultságainak beállítását és az új e-mail címek létrehozását hatékonyan elvégzik.