Szolgáltatásunk a rendszerkarbantartás szerződéssel rendelkező és eseti jelegű ügyfeleink részére is elérhető Irodaházunkban.Szerviz-szolgáltatásunkkal teljes-körű megoldást nyújtunk asztali számítógépek, notebookok, nyomtatók és más meghibásodott, nem megfelelően működő informatikai eszközök javítására.

24-48 órán belül díjmentes bevizsgáljuk meghibásodott eszközeit és a javításra egyedi árajánlatot készítünk ügyfeleinknek. Garanciális időn belül keletkezett meghibásodásokkal is forduljon hozzánk, az Ön érdekképviseletében szakértelemmel járunk el!

Hardver Diagnosztika

A meghibásodott eszközökön 0-24 órás hardver teszteket végzünk, alkatrészről-alkatrészr

MINŐSÉGI ALKATRÉSZEK

Az általunk szervizelt eszközökbe minden esetben minőségi, neves gyártók által forgalmazott alkatrészeket építünk be.

Adatbiztonság

Szervizünkbe szállított adathordozókról az adatbiztonság megvalósulása érdekében minden esetben biztonsági mentést készítünk. Az adatairól elkészült biztonsági mentéseket rendszerünkben 120 napig megőrzünk.

GARANCIÁLIS MUNKAVÉGZÉS

Az elvégzett munkákra és az általunk beépítésre került alkatrészekre teljes körű garanciát vállalunk.

AKÁR MÁSNAPRA

A beszállított eszközök adatmentését, tesztelését és javítását lehetőség szerint azonnal elkezdjük.

HARDVER SPECIFIKUS SZAKEMBEREK

Rendszergazda szakember csapatunk több tíz éves tapasztalattal rendelkezik a hardver szervizelésben. Az informatika és a hozzá tartozó iparágak számos területén szerzett tudással és előforduló típus hibákat ismerve megoldást találnak hardvere problémájára.

hardver-szerviz-left

Képzett rendszergazda kollégáink egy teljes adatmentést végeznek, minden egyes szervizelésre beszállított adattárolón, az esetleges adatvesztések elkerülése végett. Adatait 120 napig díjmentesen és biztonságosan tároljuk.
Igény szerint a mindennapi használatban lévő, nélkülözhetetlen adatai saját adathordozójára azonnal átmentjük. Az elvégzett munkákra és a beépítésre került alkatrészekre teljes körű garanciát vállalunk. A meghibásodott, szervizünkbe beszállított eszközöket munkalappal dokumentáljuk, amin a hibabejelentés rögzítésre kerül.
Az elkészült eszköz munkalapjára a teljes munkavégzés mentét, és a beépítésre került anyagok, alkatrészek pontos listáját felvezetjük és az eszközzel együtt átadjuk. A nem javítható alkatrészeket kérésnek megfelelően környezettudatosan tároljuk és gondolkodunk a megsemmisítéséről.

A beérkezett eszközök tesztelését és javításának elvégzését lehetőség szerint azonnal megkezdjük. A lehetségesnek vélt meghibásodott eszközökön a gyártók által javasolt diagnosztikai programokkal 0-24 órás hardver teszteket végzünk.
A diagnosztikai elemzést követően már pontosan be tudjuk azonosítani a meghibásodás okát. A hiba megállapítását követően egy pontos árajánlat formájában tájékoztatjuk ügyfelünket a javítás végleges költségeiről és annak várható időpontjáról. Belső raktárkészletünkből a hibás alkatrészek azonnali cseréjét biztosítani tudjuk.
Évtizedes szerviz tapasztalatunkra és ügyfeleink megelégedettségére alapozva az eszközök javítása során kizárólag minőségi alkatrészeket építünk be szervizünkben. Az alkatrészeket beépítés előtt, majd működés közben is teszteljük. A beépített hardver eszközökre a gyártók által meghatározott 12-24-36 hónap garancia biztosított.

hardver-szerviz-right

Kapcsolat

+36 1 230 2123
ugyfelszolgalat@perfect-it.hu
1044 Budapest, Váci út 97-99.
Nyitvatartás
Hétfőtől-Péntekig: 7:00-18:00

Perfect IT Services
1044 Budapest, Váci út 97-99.

+36 1 230 2123
ugyfelszolgalat@perfect-it.hu

Minden jog fenntartva
© 2020 PERFECT-IT SERVICES Kft.