
VALÓDI RENDSZERGAZDA
TÁMOGATÁS
ELÉRHETŐ
RENDSZERGAZDA
MINDEN NAP
Ügyfélszolgálatunk alap funkciója, hogy olyan elérthető informatikai segítségnyújtást biztosítson a mindennapokban, amelyre ügyfeleink rendszeresen támaszkodhatnak.
Képzett rendszergazdáink a napi munkája során jelentkező informatikai problémákat a legnagyobb hatékonysággal igyekeznek megoldani, munkanapokon 8:30 – 17:00 óra között. Fontos a gyors és hatékony segítségnyújtás, ezért munkatársaink a fennakadás megállapítását követően telefonon, vagy online “távoli asztal” segítségével állnak ügyfeleink rendelkezésére.
Rendszergazda szakembereink az ügyfélszolgálat keretében a szoftveres jellegű hálózati beállításokat, új dolgozók felhasználói profil jogosultságainak beállítását és az új e-mail címek létrehozását hatékonyan elvégezik.
BIZTOS HÁTTÉR,
TÁMOGATOTT
MUNKAVÉGZÉS
Fontos számunkra, hogy ügyfeleink informatikai rendszere a későbbiekben is átlátható és diagnosztizálható legyen, ezért az ügyfélszolgálatunkra érkező hibabejelentéseket minden esetben dokumentáljuk.
Az ügyfélszolgálati munkafolyamatok minden esetben a hatékonyság jegyében zajlanak telefonon, vagy online. Amennyiben a meghibásodást nem sikerül telefonos segítségnyújtással elvégezni, távoli munkavégzéssel folytatjuk a hibaelhárítást. A távoli támogatási munkamenet elvégzéséhez cégünk a „teamviewer” jogtiszta termékeit használja. Az online munkavégzés megkezdése előtt minden esetben egy egyedi azonosítót és egy jelszót kapnak ügyfeleink.
Rendszergazda szakembereink az azonosító és jelszó birtokában csatlakoznak az Ön számítógépére és megkezdik a kért beállítások elvégzését, vagy a hibaelhárítást.
Gyors
Probléma megoldás
A hibabejelentéseket rendszergazda szakembereink rögzítik és lehetőség szerint a legrövidebb időn belül megoldják. Szakembereink telefonos tanácsadással, vagy távoli segítségnyújtással elvégzik a kért beállításokat.