HR tanácsadással és munkaközvetítéssel foglalkozó belvárosi ügyfelünk folyamatos bővülése következtében új irodába költözésének a lebonyolítása volt rendszergazda szakembereinknek a feladata.
A jelenlegi informatikai rendszer szakszerű átköltöztetését rendszergazda szakembereink saját cégünk szállító járműveivel oldották meg egy előre megbeszélt időpontban. Mivel a belvárosban korlátozott az utcák mozgástere, így egyéni behajtási engedéllyel kellett rendelkezzenek járműveink ez idöre amit előre kellett igényelni.
Az új irodában az első munkafázisként a többi építőipari felújítás alatt a meglévő hálózat kitesztelése és bővítését végezték el rendszergazda szakembereink. Az összes meglévő végpont műszeres kimérését tesztelését azonosítását követően egy 27U rack szekrény került beüzemelésre.
A rack szekrény szükségességét az irodában található 2*24 db gigabites végpont indokolta. Melyek végződéseit patch panelbe kötötték rendszergazda szakembereink.
A rack szekrény méreténél fogva minden végpont, hálózati eszköz, szolgáltató eszközök és az ügyfelünk által használt fájl és levelezős szerver a hozzá tartozó szünetmentes tápegységek számára nyújt megfelelő igényes áttekinthető helyet.
A meglévő hálózat kibővítése részeként padlódobozok és további fali aljzatok kerültek beépítésre.
A meglévő wireless hálózat is fejlesztésre került. A nagy alapterület és a helyi adottságok figyelembe vételével tervezték meg rendszergazda szakembereink a mobil eszközök számára legmegfelelőbb vezeték nélküli hálózatot.
Az elsődleges szempont a magas rendelkezésre állás és stabil wireless hálózat kialakítása. Ennek megfelelően szakembereink a Ubiquiti UniFi eszközeit üzemelték és konfigurálták be ügyfelünk részére.