Könyvelés biztos alapokon

2018.02.15.

A Könyvelés könyvvizsgáló és adószakértői tevékenységgel foglalkozó ügyfelünk irodájában egy teljes belső felújítást és átalakítás végeztek. Ez remek alkalomnak bizonyult Rendszergazda szakembereink számára a meglévő hálózati eszközök és berendezések környezetének az újra gondolására.

Ügyfelünkkel történt előzetes megbeszélést és megtervezést követően az iroda felújítás egy szakaszában szakembereink elvégezték a hálózatépítés munkálatokat.
Az informatikai fejlesztések 2017 évben indultak, első körben a cégben üzemelő kiszolgáló szervert került lecserélésre. A megnövekedett igények következtében vált szükségessé a szerver lecserélése és modernizálása.

A hatékony munkavégzéséhez elengedhetetlen a gyors elérésű könyvelői programok használata a feldolgozott adatok biztonságos tárolása, az ügyfelekkel való céges levelezés. A különböző hatóságok felé beadandó és feltöltendő adatlapok, határidőre elküldése.
Mivel az előző generációs szerver is kifogástalanul üzemelt az élettartalma alatt, ezért az új szerver kiválasztásánál Rendszergazda szakembereink maradtak a Microsoft Windows Server termékcsalád választásnál és üzemeltetésénél.

A meglévő Small Business 2011 szerver kiváltását és áttelepítést szakembereink a Microsoft által előírt irányelvek alapján rendszermigrációs eljárással végezték.

A szerveren tárolt de nem használt dokumentumokat programokat felhasználói adatokat e-maileket, egy közös egyeztetést követően a migrálás elkezdése előtt szakembereink archiválták. Amennyiben ellenőrzés adategyeztetés céljára bármely ügyfél számára szükséges úgy elérhető előkereshető legyen, akár évekre visszamenőleg.
Az új szerver kiszolgáló a legmodernebb kis és középvállalati hardver és szoftver liszenszekkel konfigurálták fel Rendszergazda szakembereink. A szerver licenceket a több éves üzemeltetési tapasztalataink alapján Windows server 2016 és Exchange Server 2016 rendszerre.

Így ügyfelünk részére a dokumentumok fájlok, könyvelőprogramok, és a céges levelezést egy modern rendszer szolgálja ki. Az ezt követő hálózatépítési munka az informatika fejlesztések záró fázisa. Mivel az évek alatt nem csak az informatika hanem a telekommunikáció is változott. Így a már nemhasznált telefonközpont és egyéb telekommunikációs eszközök leszerelésével kezdték Rendszergazda szakembereink a munkát.

A végleges rendszert kialakítva a felesleges eszközök kábelek eltávolítását követően a tervek szerint beépítésre került a rack szekrény. Ezzel az iroda modern berendezéseit követve az informatikai eszközök is központosítva bekerültek a helyükre. Fontos része a hálózatépítésnek a rendszerdokumentáció készítés. A rendszer üzemeltetése során bármely eszköz újraindítása ki be kapcsolása szükséges, így a dokumentáció segítségével Rendszergazda szakembereink pár perces telefonos és távoli vezérléssel hatékonyan el tudják navigálni az ügyfeleinket.

Kérjen ajánlatot

Egyedi hálózatok kiépítése, tervezése

Az oldalon található űrlap kitöltésével és az abban található adatainak
elküldésével Ön elfogadja az Adatvédelmi szabályzatot.