A Perfect-IT Kft eltökélt abban, hogy rendszergazda szakemberei a leghatékonyabb ügyfélkezelési technikákat sajátítsák el, üzleti partnereink magasszintű kiszolgálása érdekében.

2016.11.11-én munkatársaink egyénre és cégspecifikusra szabott ügyfélkezelési képzésen vettek részt. A tanfolyam keretében részletesen elemzésre kerültek az ügyfélkezelés, a panaszkezelés, az időgazdálkodás, a helyzetfelismerések gyakorlati haszna és a projektmenedzsmenttel kapcsolatos témakörök.

A képzés célja a szakmailag felkészült rendszergazda kollégáink részére az ügyfélkezelés és kiszolgálás magasabb szintű ismereteinek az elsajátítása volt. Ennek érdekében áttekintették a kommunikáció alapjait, a kommunikációs csatornák működését, az értő hallgatás művészetét, a tesztbeszéd és az arckifejezések rejtett üzeneteit. Külön kitértek a személyes, a telefonos és írásos kommunikáció elveire, cégünkre szabottan gyakorlati példákkal vegyítve az oktatást.
Az így elsajátított tudást a mindennapi munkánk során körültekintően alkalmazzuk az ügyfeleink színvonalasabb kiszolgálása érdekében.

Recent Posts