Cégünk kiemelten fontosnak tartja a rendszerkarbantartás szerződéssel rendelkező vállalkozások felhasználóinak támogatását.
Ügyfeleink tevékenységi körei szerteágazóak, az üzleti, a kereskedelmi, a pénzügyi szegmens minden területén megtalálhatóak.

Mindenki a saját tevékenységének a szakértője, ezért cégünk a felhasználói
támogatása keretében az Önök munkáját hatékony  informatikai megoldásokkal segíti.

KÉPZETT RENDSZERGAZDÁK

Rendszergazda szakembereink naprakész tudását specifikus tanfolyamokkal fejlesztjük, amely által szolgáltatásunk színvonalát folyamatosan biztosítjuk.

ÚJ TECHNOLÓGIÁK

A folyamatos képzéseinknek köszönhetően mindenkor a legújabb megoldásokat ajánljuk.

KULCSRAKÉSZ MEGOLDÁSOK

Hardveres és szoftveres fejlesztéseinket minden esetben a belső informatikai környezetünkben teszteljük.

RENDSZERES BELSŐ EGYEZTETÉSEK

Az elvégzett munkákat rendszergazda szakembereink heti rendszerességgel egyeztetik az ügyfeleink legmagasabb szintű megelégedettségének eléréséért.

MUNKAFOLYAMAT DOKUMENTÁLÁS

Minden általunk végzett rendszer-karbantartási munkát és hibabejelentést rendszeresen, munkalappal dokumentálunk.

KIEMELT ÜGYFÉLKEZELÉS

Rendszergazdáink ügyfélbarát kommunikációja elengedhetetlen az informatikai szolgáltatásaink és a személyre szabott megoldásaink kiközvetítéséhez.

felhasznalo-tamogatas-left

Cégünkben prioritást élvez rendszergazda szakembereink folyamatosan képzése. A képzéseinket az informatikai tréning központok oktatói által nyújtott tanfolyamok keretein belül irodaházunkban végezzük.
A folyamatos képzéseinknek köszönhetően mindig a legújabb technológiákat tudjuk ajánlani és bevezetni ügyfeleinknél. Az új technológiákat minden esetben először saját irodai teszt környezetünkben rendszergazda szakembereink telepítik, tesztelik az új funkciók megfelelő működését ellenőrzik.
Ügyfeleink részére csak előre kidolgozott és többszörösen tesztelt kulcsrakész megoldásokat szállítunk. Így a legújabb szoftver technológiák által nyújtotta előnyökkel és hatékony munkavégzést biztosító új funkciókkal ügyfeleink legmagasabb szintű támogatottságát valósítjuk meg.

A folyamatos, pontos és precíz munkavégzéshez elengedhetetlen a munkafolyamatok adminisztrálása és dokumentálása. Az ügyfeleink számára végzett minden egyes munkafolyamatot folyamatosan dokumentálunk. A kitöltött és az cége megbízott képviselője által aláírt munkalap az elszámolásunk alapja.
A munkalap aláíratásakor rendszergazdánk számára  lehetőség adódik az elvégzett munkálatok Önök általi megbeszélésére, valamint a további feladatok, esetlegesen észlelt hiányosságok feltérképezésér és a megoldási javaslat felvázolására.
Rendszergazda szakembereink a belső menedzsmentünk részeként a ledokumentált munkák munkalapjait heti rendszerességgel egyeztetik. Minden rendszergazda szakemberünk így minden ügyfelünknél naprakész információkkal rendelkezik, ez ad alapot az online ügyfélszolgálatunk megfelelő szintű működtetéséhez.
Ügyfeleink folyamatban lévő ügyei és a fejlesztési javaslatok is a cégünk belső egyeztetései keretében kerül elfogadásra és kivitelezésre. A fejlesztéseket vagy az új hardver környezet beüzemelését, valamint az új szoftverek bevezetését előzetes felmérések, tesztelések és az ügyfeleink igényei alapján végezzük el.

felhasznalo-tamogatas-right

Kapcsolat

+36 1 230 2123
ugyfelszolgalat@perfect-it.hu
1044 Budapest, Váci út 97-99.
Nyitvatartás
Hétfőtől-Péntekig: 7:00-18:00

Perfect IT Services
1044 Budapest, Váci út 97-99.

+36 1 230 2123
ugyfelszolgalat@perfect-it.hu

Minden jog fenntartva
© 2020 PERFECT-IT SERVICES Kft.